Βέρβερα

ΑΓΩΝΑΣ : "ΒΕΡΒΕΡΑ" 10 χλμ

1. Περιγραφή διαδρομής “Βέρβερα” 10χλμ : Ο Αγώνας είναι 10χλμ. και ξεκινάει από υψόμετρο 480 μέτρων, με συνολική θετική υψομετρική 570μ. Το 1° χλμ. είναι επίπεδο σε χώμα, με τα υπόλοιπα 850 μέτρα σε λιθόστρωτο. Στη συνέχεια οι δρομείς στρίβουν δυο φορές αριστερά και μπαίνουν στο πρώτο ανηφορικό μονοπάτι που διασχίζει το όμορφο κτήμα «ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ». Αφού διασχίσουν τη γαλαρία «ΚΑΝΑΡΑΚΗ», θα βγουν στο δασικό δρόμο και για λίγα μέτρα σε άσφαλτο φτάνοντας στο εξωκλήσι της Αγίας Τριάδας με τις κατασκηνώσεις της έχοντας ήδη διανύσει 3,5 χλμ. Εκεί θα δροσιστούν στον 1° σταθμό σε υψόμετρο 650 μέτρων. Η διαδρομή συνεχίζεται σε ανηφορικό και δύσκολο μονοπάτι περνώντας από τη θέση «ΒΡΑΧΟΣ» και στο 5° χλμ. θα κινηθούν αριστερά ανηφορικά σε υψόμετρο 860 μέτρων και μετά από 0.7 χλμ. θα βγουν στο εξωκλήσι του «ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ», σε υψόμετρο 930 μ., που είναι περίπου η μέση της διαδρομής και θα βρεθούν στον 2° σταθμό.

Από εκεί αρχίζει η κατάβαση «ΒΕΡΒΕΡΑ» για 1,3 χλμ. σε πυκνό, στενό, τεχνικό και με πολλές φουρκέτες μονοπάτι το οποίο χρήζει ιδιαίτερης προσοχής από τους δρομείς (-25,8%) σε υψόμετρο 580μ 3ο σταθμό. Μόλις τελειώσει το μονοπάτι αυτό οι δρομείς θα στρίψουν αριστερά συναντώντας τη διαδρομή των 24 χλμ. και θα περάσουν μπροστά από το πεδίο χειροβομβίδων της Β΄ Μοίρας Καταδρομών και θα μπουν σε μονοπάτι γεμάτο καστανιές κατεβαίνοντας και κάποια σκαλοπάτια. Τέλος οι δρομείς θα κατηφορίσουν μέχρι να φτάσουν στο χαμηλότερο σημείο της διαδρομής 480 μέτρα υψόμετρο για να κατευθυνθούν δεξιά προς τον τερματισμό περνώντας έξω από τη Β Μοίρα Καταδρομών.

Θα υπάρχουν πινακίδες κατεύθυνσης και άφθονα κόκκινα σημάδια σε πέτρες και δέντρα.