Νάουσα Βέρμιο
Trail 24 χλμ

20km

Ο Αγώνας ξεκινάει από υψόμετρο 480 μέτρων και φτάνει σε υψόμετρο 1260 μέτρων, με συνολική θετική υψομετρική 1400 μ.

Το 1° χλμ. είναι επίπεδο σε χώμα, με τα υπόλοιπα 850 μέτρα σε πλινθόκτιστο πεζοδρόμιο. Στη συνέχεια οι δρομείς στρίβουν δυο φορές αριστερά και μπαίνουν στο πρώτο ανηφορικό μονοπάτι που διασχίζει το όμορφο κτήμα «ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ». Αφού διασχίσουν τη γαλαρία «ΚΑΝΑΡΑΚΗ», θα βγουν σε δασικό δρόμο και για λίγα μέτρα σε άσφαλτο φτάνουν στο εξωκλήσι της Αγίας Τριάδας με τις κατασκηνώσεις της έχοντας ήδη διανύσει 3,5 χλμ. Εκεί θα δροσιστούν στον 1° σταθμό σε υψόμετρο 650 μέτρων.

Η διαδρομή συνεχίζεται σε ανηφορικό και δύσκολο μονοπάτι περνώντας από τη θέση «ΒΡΑΧΟΣ» και οι δρομείς φτάνουν στο 2° σταθμό που βρίσκεται στο 6° χλμ. σε υψόμετρο 920 μέτρων. Στη συνέχεια και για 1100 μέτρα θα ανηφορίσουν σε δασικό δρόμο μέχρι τη «ΒΡΥΣΗ ΠΡΟΥΝΙΑ» και σε υψόμετρο 1013 μέτρα. Από εκεί θα στρίψουν δεξιά σε στενό κατηφορικό και τεχνικό μονοπάτι, μέσα σε πυκνό δάσος, για να φτάσουν μετά από 1,4 χλμ. στην «ΚΑΜΕΝΗ ΚΑΣΤΑΝΙΑ» και στο 8,5° χλμ. της διαδρομής σε υψόμετρο 840 μέτρων. Κατόπιν θα κατευθυνθούν αριστερά σε μονοπάτι ανάμεσα σε πελώριες οξυές και αρχικά σε επίπεδη διαδρομή και στη συνέχεια ελαφρώς ανηφορική που θα τους οδηγήσει σε 2 χλμ. στην περιοχή «ΣΤΑΥΡΟΣ» και σε υψόμετρο 870 μέτρων απόστασης 10,5 χλμ. Από εκεί θα φύγουν αριστερά και θα κινηθούν στο πιο δύσκολο ανηφορικό μονοπάτι μήκους 1,4 χλμ. και θα φτάσουν στη θέση «ΨΑΛΙΔΙ» σε υψόμετρο 1100 μέτρων και στον 3° σταθμό απόστασης 11,6 χλμ.

Η συνέχεια είναι σχεδόν επίπεδος δασικός χωματόδρομος ξεκούρασης ανάμεσα σε οξυές, για 1,2 χλμ. Μετά οι δρομείς θα μπουν δεξιά σε ένα ανηφορικό μονοπάτι 1 χλμ. όπου θα βρεθούν στο μεγαλύτερο υψόμετρο των 1260 μέτρων στην περιοχή «ΤΣΑΪ» και στο 14° χλμ. της διαδρομής. Έπειτα ξεκινάει κατηφορικό εύκολο μονοπάτι μήκους 2,7 χλμ. το οποίο ΄θα τους οδηγήσει στον 4° σταθμό, που είναι το 16,5° χλμ. σε υψόμετρο 920 μέτρων. Και πάλι οι δρομείς θα κατηφορίσουν δεξιά σε εύκολο μονοπάτι 0,9 χλμ. και στη συνέχεια θα στρίψουν δεξιά σε ανηφορικό μονοπάτι που σε 0,7 χλμ. θα τους βγάλει στο εξωκλήσι του «ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ» και πάλι σε 930 μέτρα υψόμετρο, έχοντας φθάσει στο 18° χλμ.

Από το εξωκλήσι θα κατευθυνθούν διαγωνίως δεξιά για να μπουν σε ένα ανηφορικό και δύσκολο σε κάποια σημεία μονοπάτι, που κατά τη διάσχισή του θα βρεθούν σε σημεία με υπέροχη θέα και πανέμορφα τοπία και σε 1,2 χλμ. θα φτάσουν στο ξακουστό εξωκλήσι της «ΥΠΑΠΑΝΤΗΣ», έχοντας διανύσει 19,2 χλμ.. Από εκεί ξεκινάει τεχνικό, στενό και σε κάποια σημεία σκοτεινό κατηφορικό μονοπάτι, μήκους 2 χλμ., με συνεχείς φουρκέτες στην περιοχή «ΜΑΥΡΟΛΑΚΑΣ» ή «ΑΜΑΖΟΝΙΟΣ», (χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή) και μετά οι δρομείς θα βγουν στην περιοχή «ΒΕΡΒΕΡΑ», σε υψόμετρο 580 μέτρων και απόστασης 21,2 χλμ όπου βρίσκεται και ο 5ος σταθμός.

Στη συνέχεια θα στρίψουν δεξιά και θα περάσουν μπροστά από το πεδίο βολής και χειροβομβίδων της Β΄ Μοίρας Καταδρομών και θα μπουν σε μονοπάτι γεμάτο καστανιές κατεβαίνοντας και κάποια σκαλοπάτια. Τέλος οι δρομείς θα κατηφορίσουν μέχρι να φτάσουν στο χαμηλότερο σημείο της διαδρομής 480 μέτρα υψόμετρο και 22,5 χλμ. απόστασης για να κατευθυνθούν δεξιά προς τον τερματισμό περνώντας μπροστά από τη Β Μοίρα Καταδρομών.

Προφίλ και σκίτσο 24 χλμ

Τροφοδοσία

Υδροδοσία των αθλητών: στους Σταθμούς θα προσφέρετε νερό σε πλαστικά κύπελλα και σε υδροδοχεία που θα έχει ο κάθε αθλητής. Δεν θα δοθεί νερό σε πλαστικά μπουκάλια.
χλμ Σταθμοί Νερό Ισοτονικό Coca Cola Ατομική σακούλα με σνακ
3,5ο 1ος *
6ο 2ος * * *
12ο 3ος * * * *
16ο 4ος * * * *
21,5ο 3ος * * *
24ο Τερματισμός Γλυκό Γλυκό Νερό Νερό Φρούτα

Δικαίωμα συμμετοχής

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι αθλητές και αθλήτριες, άνω των 18 ετών, οι οποίοι θα τρέξουν με δική τους ευθύνη και θα πρέπει να έχουν εξεταστεί πρόσφατα από γιατρό και θα υπογράψουν τσεκάροντας την πρωτότυπη υπεύθυνη δήλωση, που θα εμφανιστεί αμέσως μετά την καταχώρηση των στοιχείων στην φόρμα εγγραφής